Friday 23, May 2025

728x90 AdSpace

Latest News

Search This Blog

Powered by Blogger.
  • ()
Anonymous

Microsoft Word 2010



<figure class="op-ad">
  <iframe width="300" height="250" style="border:0; margin:0;" src="https://www.facebook.com/adnw_request?placement=1360598037366155_1360598094032816&adtype=banner300x250"></iframe>
</figure>


សេចក្តីផ្តើម
7
I.ការណែនាំអំពីសារៈប្រយោជន៍នៃកម្មវិធី Microsoft Word 2010
         កម្មវិធី Microsoft Word 2010 គឺជាកម្មវិធីមួយដែលគេនិយមប្រើប្រាសណាស់នៅលើពិភពលោកក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន ពីព្រោះកម្មវិធីនេះសំខាន់ណាស់សម្រាប់បម្រើបម្រាសក្នុងការិយាល័យ​ (office)។ យើងអាចប្រើ
. កម្មវិធី Ms-Word 2010
         ..ការណែនាំឲ្យស្គាល់អំពី Ms-Word 2010
Microsoft Word 2010 ជាកម្មវិធីមួយដែលបង្កើតឡើងដោយក្រុមហ៊ុន Microsoft ដែលវាមានជំនាន់របស់វាដូចជា Microsoft Word 98, Microsoft Word 2000, Microsoft Word XP, Microsoft Word 2003, Microsoft Word 2007 និង Microsoft Word 2010  ដែលពីមួយជំនាន់ទៅមួយជំនាន់ ការប្រើប្រាស់កាន់តែងាយស្រួលទៅៗ ។




Microsoft Word 2010 ត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅក្នុងផ្នែករដ្ឋបាល។ ផ្នែករដ្ឋបាលធ្វើការងារដូចជាៈ វាយអត្ថបទ ធ្វើតារាង ធ្វើអង្គការលេខ និងលិខិតរដ្ឋបាលទូទៅ​ ។ល។......
. របៀបបើកកម្មវិធី Ms-Word 2010
         ..​ របៀបបើក
) នៅលើផ្ទាំងកម្មវិធី Microsoft Window XP, Window 7 និង​ Vista
         - ចុចលើ Start button (1)
         - ចុចយក Programs (2)
         - ចុច Microsoft Office (3)
         - ចុចយក Microsoft Word 2010 (4)





២) នៅលើផ្ទាំងកម្មវិធី Microsoft Window XP, Window 7 និង Vista
         - ចុចលើ​ Start button (1)
         - ចុច Run (2)
         - វាយពាក្យ Window ចូល​ (3)
.របៀបបិទ កម្មវិធី Ms-Word 2010
មានវិធីជាច្រើនក្នុងការបិទផ្ទាំងកម្មវិធី Ms-Word 2010 ប៉ុន្តែកត្តាចម្បងមុននឹងចាកចេញពីកម្មវិធី យើងត្រូវដឹងថាឯកសារដែលយើងកំពុងធ្វើការនោះបានរក្សាទុកហើយឬនៅ?
ដើម្បីជៀសវាងការបាត់បង់ឯកសារដែលបានរៀបចំរួច។ របៀបចាកចេញពីកម្មវិធីនោះគឺ៖
-  ចុចលើ File button à Exit
 













         
-       ឬចុចលើ Keyboard (Alt + F4)





លំហាត់ទី​១
Buddhist Education
Nature of Man

     To understand the significance of Buddhist education, it is necessary to know the nature of the universe and man’s place in it. There are several theories regarding this problem. We have a creation theory, which says that a Creator-God created both man and universe. Then there is another theory, which maintains both the universe and man appear because of “fate” (niyati)1. Yet another theory says these appearances without any reason, but all comes out of a sudden, it is by accidental.

Buddhism does not accept any of these theories. According to Buddhism both the universe and man are dependent on “cause and conditions”. The Pali word used for that is “Sankhata Dhamma”. This means when there are relevant causes and conditions, events, things happen. This is the explanation that Buddhism gives with the regard to the “Origin of the Universe and Man.” The Buddha did not want to devote his attention to the first origin of things in the universe. He maintains that there are far more important things that have to be concerned with. According to him, the most important thing was the removal of suffering. When explaining this, sometimes He touches upon (some attention) these matters if there were relevant.

According to Buddhism, man is an important being in the universe, though he is not in the majority, nor he is very important for some other reasons. In the Brahmanical tradition, for man there are two words which are used to explain his origin. The original man created by God is “Manu”, those human beings come form that man are called “Manava” or “Manusya”. This theory is based on the Creation Theory. But the Buddhist tradition, which does not accept creation, has given a difference interpretation. According to Buddhism, man is called “Manava” or Manussa” because the mind of man is significance.

Man has been classified in Buddhism into various classifications, out of these two are well known, namely:
1.      Mind and body (nama and rupa)
2.      Fivefold analysis (Pancakhandha)
I.                   Rupa                 = body
II.                Vedana             = feeling
III.             Sanna                = sensation
IV.             Sankhara           = disposition
V.                Vinnana            = consciousness






 
1 Mokkhali Gosala thought that the characteristics of all things were predetermined, and that there was no cause or condition, which predetermined them, as represented by the formulae. (Sabbam pubbekatahetu and sabbam ahetu-apacaaya) pg 19, 2500 Years of Buddhism by PV Bapat 1956.



IV. របៀបរក្សាឯកសារទុក (Save Document)
    និយមន័យ: មុននិងយើងធ្វើការរក្សាឯកសារទុក យើងត្រូវយល់ដឹងអំពី Driver Hard Disk របស់កុំព្យួទ័រជាមុនសិន ថាតើ Drive មួយណាជា Drive System​ ហើយ Drive មួយណាជា Drive សម្រាប់ផ្ទុកឯកសារជាអចិន្រ្តៃយ៍។
ឧទារហរណ៍ៈ នូវក្នុងកុំព្យួទ័ររបស់យើងជាធម្មតាមាន Drive ​ពីរគឺៈ
    .Drive C: ជា Drive សម្រាប់ផ្ទុក System Software ដែលយើងហៅថា Windows
    .Drive D: ជា Drive សម្រាប់ផ្ទុកឯកសារជាអចិន្រ្តៃយ៍ មានដូចជា Document, MP3, Video, Game..
អនុវត្តន៍ៈ
    . ចុចលើ File Menu à Save Save As


 


 











. ជ្រើសរើស Drive ណាមួយបន្ទាប់មក បង្កើត Folder មួយសម្រាប់ផ្ទុកឯកសាររបស់យើង។
          .​ ចុច Save ជាការស្រេច។
Fរបៀបរក្សាទុកឯកសារដោយដាក់លេខសម្ងាត់ *******X*******
          .​ ចុចលើ File Menu à Save As







         
          .​ ចុចលើ Tools àGeneral options......
         . ត្រង់ប្រអប់ Password to Open:
         សូមដាក់បញ្ចូលលេខសម្ងាត់របស់លោកអ្នក
         . ចុច ok





         . ត្រង់ប្រអប់ Reenter password to open: សូមបញ្ចូលលេខសម្ងាត់ដដែលម្តងទៀត។
         . ចុច ok




F​របៀបប្តូរ​ Password ឬលុប Password ចេញវិញ "******
         . ចុចលើ File Menu à Save As


 









         .ចុចលើ Tools à General Options......
         . ត្រង់ប្រអប់ Password to open:
         សូមលុប Password ចេញបន្ទាប់មកចុច OK





curriculum vitEa

Text Box:  

4x6
Name: So Sopheara
Address: Chonghuk Village, Kampong Siem District,
               Kampong Cham Province, Cambodia.
Tel: (855) 93 57 57 99, 071 933 8998
E-mail: sophearaso27@gmail.com
Applying for: "Education Program Officer"


 
PERSONAL DATA:
         
          Sex                           :  Male
          Date of Birth            :  August 08, 1988
          Place of Birth           :  Chonghuk Village, Kampong Siem District, Kampong Cham Province.
          Marital Status           :  Single

EDUCATION:

          2007-2011                :  Graduated Bachelor decree of Arts in Educational Administration.
          2007-2011                :  Graduated Bachelor decree of English literature.
          2004-2007                :  General Education degree (BacII).
         
TRAINNING COURSE:
         
          May 22-23, 2010                      :  attended training on Education Promotion.
          Sept 15-Nov 15, 2006              :  attended training on Microsoft Word & Excel.
          Sept 12, 2005                           :  attended training on Cutting Edge Course of ADVANCED.
          May 08-June 27, 2004              :  attended training on TOEFL SCHOLARSHIP PROGRAM.
          May 01, 2003-May 01, 2004    :  attended training on Grammar in use of English.

WORK EXPERIENCE:
         
          2012-2014                : Director of Cares International School.
          2010-2011                : The teacher of English at Neak Poan Organization For Development.
          2006-2007                : The teacher of English at Buddhism and Society Development                                   Association.
          2005-2007                : The teacher of English at Institute of Management Sciences.
         
LANGUAGES:
          Khmer                      :  Mother tongues
          English                     :  Speaking, Listening and Writing are good.

HOBBIES:

          Liking reading the Books, Newspaper and Magazine or do homework, especially searched codes from Internet and Download programs such as Antivirus update, etc.

REFERENCES:
                            : Mr. Um Ero, Executive Director of Neak Poan organization for development (NOD)
                                     Tel: (855) 12 960 172/ 977 668 334   E-mail: umhero@yahoo.com
                                       Ms. Rin Chansophall, Executive Director of Cares International School (CIS)
                               Tel: (855) 10 733 478 E-mail: rinchansophall@gmail.com
V.​ របៀបរៀបចំ គម្លាតអក្សរ Paragraph Spacing
         .Select អត្ថបទដែលយើងចង់បង្រួមគម្លាត
         .​ ចុចលើ Home Menu à Paragraph
         . ត្រង់ Spacing:
                             ð Before: 0pt
                             ð After: 0pt
         . Line spacing: យក Single
         . ចុច OK



F របៀបប្រើប្រាស់ Tabs
    ភាគច្រើនយើងចូលចិត្តប្រើ Tab ដើម្បីតម្រឹមអត្ថបទព្រោះវាធ្វើឲ្យអត្ថបទមានលក្ខណៈស្រស់ស្អាត។
             Left Tab               :សម្រាប់តម្រឹមអត្ថបទពីឆ្វេងទៅស្តាំ។
         ​​   Right Tab            : សម្រាប់តម្រឹមអត្ថបទពីខាងស្តាំមកខាងឆ្វេង។
          ​​​​   Center Tab                   : សម្រាប់តម្រឹមអត្ថបទចំកណ្តាលចេញសងខាង។

         ចំណាំៈ ដើម្បីប្រើប្រាស Tab បានគឺយើងយក Tab ទៅចុចលើ Ruler ខាងលើ។








 




អនុវត្តន៍ៈ
        .​ ចុចលើ Home Menu à Paragraph

   




       
        .ចុចលើ Tabs......
        . Tab stop position: ជាទីតាំងដែលត្រូវកំណត់
        . Leader: ម៉ូត Tab
        . ចុច Button Set
        . ចុច OK
F ចំពោះ Button Clear និង Clear All សម្រាប់លុប Tab






































លំហាត់ទី ៣


Contents




Content Name:                                                                                                                         Pages:


Introduction:

1.1.  Statement of Problem: ........................................................................................................... 1
1.2.  Objective of Study: ............................................................................................................... 1
1.3.  Significances of Study: ......................................................................................................... 1
1.4.  Working Size: ........................................................................................................................ 2

Techniques in Language Learning:

2.1.  Some points on the words “technique, activity and task”: ................................................... 3
2.2.  A knowledge of good techniques and how to adapt them: .................................................. 4
2.3.  There are three basic decisions in planning a technique to use: ............................................. 4
2.3.1. Identify the objectives: .................................................................................................. 5
2.3.2. Choose and adapt a technique to achieve the objectives: .............................................. 6
2.3.3. Select suitable data ( texts, sentences, visuals etc.): ....................................................... 6

Review of Related Literatures:

3.1.  Procedure and Module: ......................................................................................................... 7
3.2.  Comment and Functions: ...................................................................................................... 7
3.3.  VBA Statement: .................................................................................................................... 8
3.4.  Variable: ................................................................................................................................ 9

Methodology & Organizational of the study:

4.1.  Methodology of the study: ................................................................................................. 19
4.2.  Schedule of the Study: ........................................................................................................ 20

System Analysis, Design & Implementation:

5.1.  Design: ................................................................................................................................ 21
5.2.  System: ................................................................................................................................ 24
5.3.  Analysis: .............................................................................................................................. 40
5.4.  Design & Implementation: .................................................................................................. 50






' របៀបកែពាក្យនូវពេលដែលយើងវាយខុស
         នូវពេលដែលយើងបានវាយពាក្យជាភាសាអង់គ្លេសខុស​បែបបទវេយ្យាករណ៍នោះ វានឹងបង្ហាញបន្ទាត់ពណ៌ក្រហមនូវពីក្រោមពាក្យនោះជាមិនខានឡើយ។
Text Box: Textt that is justified lines up at borth the left and righrt margins.
Justiified text is streetched out between the two margins, with the eixception of the last line, which is left aligned.
Justifried text common in Newsnpapers and Margazins 
ឧទាហរណ៍ៈ





F វិធីសាស្រ្តទី១

         យើងគ្រាន់តែ Mouse ស្តាំលើពាក្យដែលមានកំហុស បន្ទាប់មកវានិងបង្ហាញពាក្យដែលត្រឹមត្រូវ សម្រាប់ឲ្យយើងជ្រើសរើសយកហើយ។





F វិធីសាស្ត្រទី២
          យក Mouse ដាក់លើពាក្យដែលមានកំហុស បន្ទាប់មកចុចលើ
          Review menu àSpelling & Grammar
          បន្ទាប់មកវានឹងបង្ហាញពាក្យដែលខុសនោះ។
          បន្ទាប់មកទៀតយើងគ្រាន់តែចុចលើ Button Change
វានឹងកែពាក្យដែលខុសនោះឲ្យយើងភ្លាម។







                                  


VI.       របៀបចង Macro ងាយស្រួលក្នុងការប្តូរ Fonts ច្រើន
ឧទាហរណ៍ៈ យើងត្រូវការប្រើប្រាស Fonts ចំនួនបី Fonts ជាប្រចាំដូចខាងក្រោម៖
  . Font               : Arial                        Size: 16
  . Font               : Time New Roman    Size: 12
  . Font               : Calibri                     Size: 14

7អនុវត្តន៍ៈ
         . ចុចលើ View menu à Macro à
        
         . ចុចលើ​ Record Macro  à

        
         . ចុចលើរូប Keyboard







        
         . ក្នុងប្រអប់ Press new shortcut key:
              ឧទាហរណ៍ៈ ចុច Ctrl + 1
         . ចុច Assign បន្ទាប់មកចុច Close









         . សូមជ្រើរើសយក Fonts ក្នុង​ Home Menu ណាមួយដែលអ្នកពេញចិត្ត
         . ចុច OK




















        

         . បន្ទាប់មកលោកអ្នកធ្វើការ Stop Macro ដោយចូល Home Menu à View
         . Macros à Stop Macro ជាការស្រេច។


                                  





VII.  របៀប Sort ទិន្នន័យតាមលំដាប់
         . យក Mouse ដាក់ចូលក្នុងតារាងបញ្ជីបុគ្គលិក ជ្រើសរើស Column ណាមួយដើម្បីធ្វើការរៀបចំទិន្នន័យ  សូមអនុវត្តន៍ដូចខាងក្រោម៖
         . ចុចលើ Home Menu à Sort ð


 












@ ត្រង់ប្រអប់ Sort សម្រាប់ជ្រើសរើស Column Name ណាមួយដើម្បីតម្រៀប។
@ ត្រង់ប្រអប់ Type:
         . Text សម្រាប់តម្រៀបអក្សរ។
         . Number សម្រាប់តម្រៀបលេខ។
@​ត្រង់ដុំមូល៖
         ¤ Ascending: សម្រាប់តម្រៀបពីតួអក្សរ (AðZ)
         ¡ Descending: សម្រាប់តម្រៀបពីតួអក្សរ (ZðA)

' សូមមើលឧទាហរណ៍ បញ្ជីបុគ្គលិកខាងក្រោម តម្រៀបលើ Column (Function)









VIII.របៀបបែងចែក Column នៅក្នុង Microsoft Word 2010
គេបែងចែក Column នូវក្នុងកម្មវិធី Word ដើម្បីងាយស្រួលបែងចែកអត្ថបទដូចអត្ថបទកាសែត។
         . ចុចលើ​ Page Layout Menu à Column à យកពាក្យថា​ More Column


 
                                  









@ Presets: សម្រាប់ជ្រើសរើសប្រភេទ Column
@ Number of Column: សម្រាប់កំណត់ចំនួន Column
@ Line between: សម្រាប់ដាក់បន្ទាត់ចំពាក់កណ្តាល
@ ត្រង់ Width and Spacing:
-       Width: សម្រាប់កំណត់ទទឹង Column
-       Spacing: សម្រាប់កំណត់គម្លាត Column
@ ត្រង់ Apply to: យកពាក្យថា This point forward
         . ចុច​ OK
'ចំណាំៈ ដើម្បីឆ្លង Column ចុច​ (Ctrl + Shift + Enter)




no image
  • Title : Microsoft Word 2010
  • Posted by :
  • Date : April 01, 2017
  • Labels :
Newer Post
Previous
This is the last post.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Top